Fragt og levering FAQs
Bestilling og betaling
Hvordan bestiller jeg?
For at afgive en ordre skal du blot tilføje produktet/produkterne til din kurv, udfylde dine leveringsoplysninger, telefonnummer og e-mail. Vælg herefter den ønskede leverings- og betalingsmetode. Når betalingen er udført, og du har fået et ordrenummer, er ordren gennemført. Du modtager også en ordrebekræftelse på mail kort tid efter købet.
Skulle du have nogle spørgsmål eller undringer i forhold til bestillingen, så er du altid mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi hjælper hellere end gerne!
Kan jeg ringe og bestille?
Det kan du! Vi vil rigtig gerne lave ordren til dig. Vær dog opmærksom på, at vi ikke må tage i mod betaling over telefonen. I stedet tilbyder vi at sende dig en ordrebekræftelse og et betalingslink via mail.
Hvilke betalingsmuligheder er der?
Når du afgiver en bestilling på hjemmesiden, har du følgende betalingsmuligheder:
- Kreditkort
- Paypal
- Klarna
- MobilePay
- Afbetaling med Viabill
- Bankoverførsel
Hvorfor er betalingen ikke trukket fra min konto?
Vi må ikke hæve pengene før vi sender ordren. Derfor kan du opleve, at betalingen står som 'ventende' eller slet ikke vises i din betalingsoversigt. Når vi afsender din ordre, giver vi dig besked via mail og hæver pengene. Skulle du have nogle spørgsmål eller undringer omkring dette, så er du altid mere end velkommen til at kontakte os.
Betalingen er blevet trukket, men jeg har ikke modtaget min ordre?
Dette kan skyldes forsinkelser i forsendelsen. Forsinkelser kan desværre forekomme, men hvis du har spørgsmål vedrørende dette, foreslår vi altid, at du kontakter vores kundeservice.
Hvad koster fragten?
Forsendelsesomkostningerne varierer! Vi tilbyder dog altid gratis fragt på ordrer over 999 kr. Priserne vil altid være synlige under valg af levering i indkøbskurven.
Produktet er ikke på lager, kan jeg stadig bestille?
Absolut! Er produktet/produkterne ikke på lager ved bestilling, vil ordren blot blive reserveret i vores system, indtil alle produkter er på lager, og ordren er klar til levering. Pengene vil ikke blive hævet, før vi sender ordren. Afhængig af din bank kan du dog opleve, at pengene reserveres på din konto og står som 'ventende'. Vær opmærksom på, at vi modtager pengene indenfor et par dage ved bankoverførsler.
Jeg har brug for mere information om produktet
Vi forsøger altid at skrive så udførlige produktbeskrivelser som muligt samt inkludere alle specifikationer, produktvideoer, teknsike data og manualer for produkterne. Hvis du har brug for yderligere informatoin eller specifikationer for et produkt, kan du altid kontakte vores kundeservice!
Kan jeg se produkterne før jeg bestiller?
Ja, absolut! Vi har et stort showroom i Langholt nær Aalborg, i Nordjylland, hvor vi har et stort udvalg af vores sortiment udstillet. På sjælland har vi et lidt mindre showroom i Valby, hvor så mange som muligt, af vores best sellers er udstillet. Du kan læse mere om vores showrooms og åbningstider her.
Er der et specifikt produkt du ønsker at se, så kontakt endelig vores team, så fortæller vi gerne om den specifikke pejs er udstillet.
Kan jeg ændre min ordre?
Skulle du have ændret mening i forhold til din ordre, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Hvordan fungerer jeres prisgaranti?
Biopejs-shop tilbyder prisgaranti på alle produkter. Det betyder, at hvis du finder et identisk produkt, som er på lager ved en anden forhandler - så matcher vi prisen. Ønsker du at gøre brug af prisgarantien, så kontakt endelig vores kundeservice via vores live-chat på hjemmesiden eller mail: info@biopejs-shop.dk.
Der er dog nogle få krav, som skal være opfyldt, før vi kan tilbyde prisgaranti. Dette kan du læse mere om her.
Levering
Hvad er leveringstiden?
Leveringstiden varierer. Vi forsøger, at have flest mulig af vores produkter på lager for at minimere leveringstiden. Nogle gange hænder det dog, at et produkt er udsolgt eller er en bestillingsvare, hvilket skaber noget leveringstid.
Når produkter er på lager er leveringstiden somregel 1-2 dage. Er produktet derimod en bestillingsvare, kan leveringstiden variere.
Leveringstid og dato for hvornår et produkt er forventet tilbage på lager, vil altid stå på produktet. Skulle du dog alligevel have spørgsmål til leveringstiden, så kontakt endelig vores kundeservice.
Leverer I til Færøerne?
Ja, det gør vi! Leveringstiden er ca. 3-8 dage for forsendelser til færøerne, alt afhængig af størrelse. Ligeledes vil der komme et fragttillæg på ordren.
Du kan læse mere om fragt, priser og leveringstid her.
Kan I sende til udlandet?
Det kan vi! Med vores tilstedeværelse i 15 forskellige lande, kan vi sende til store dele af verden. Dog vil der komme et fragttillæg alt afhængig af leveringssted.
Du kan læse mere om fragtpriser og leveringstider til udlandet her.
Hvordan bliver jeg informeret om min levering?
Du vil altid få besked via mail, når vi sender din ordre fra vores lager. Her vil du både modtage en faktura samt et link til tracking af din ordre, så du altid kan følge den.
Kan pejsen blive båret ind i mit hjem?
Desværre ikke. Alle palleleverancer leveres til kantstenen med Danske Fragtmænd. De har nogle faste politikker og regler i forhold til leveringen. Derfor må de desværre ikke løfte varen ind i dit hjem.
Jeg har ikke modtaget min ordre
Hvis dette er tilfældet - beklager vi meget! Det kan skyldes en forsinkelse fra fragtfirmaet, vi bruger. Det kan også være (hvilket vi bestemt ikke håber!), at pakken er blevet væk under forsendelsen.
Hvis du ikke har modtaget din ordre indenfor den angivede leveringstid, anbefaler vi at du kontakter vores kundeservice, så vi kan undersøge sagen.
Jeg har ikke modtaget alle varerne fra min ordre
Hvis ikke du har modtaget alle produkterne på din ordre, kan det være fordi et produkt er udsolgt og vil blive eftersendt når det er på lager. Nogle gange sender vi ordrer i flere pakker, og ikke i én samlet pakke, og derfor kan det ske, at en af pakkerne kommer hurtigere end de resterende.
Hvis din ordre er sendt i flere pakker, vil du modtage flere SMS'er med de respektive tracking numre.
Mit produkt er defekt!
Vi forsøger altid at pakke vores ordrer bedst muligt ind, dog sker der desværre alligevel nogle gange transportskader. Skulle der være sket en skade under forsendelsen, så kontakt os hurtigst muligt, så vi kan få det løst.
Hvad er jeres returpolitik?
Hvis pejsen (mod forventning) ikke lever op til dine forventninger, tilbyder vi 14 dages returret. Udfyld vores rerturformular eller kontakt kundeservice for at høre mere om returneringsprocessen.